Lexus LS460 в четвертому поколінні знайшов дорогоцінну самодостатність і впевнено став в один ряд з німецькими конкурентами. Більш того, в деяких аспектах він їх перевершує.

 

Якщо пам’ятаєте, коли з’явилося третє покоління великого японського седана, злі язики затаврували його як пародію на легендарний «140-й» Toyota і, зокрема, відділення Lexus весь цей час на місці не топталися і тепер демонструють солодкий плід фірмової концепції – новий LS460. Відтепер ніхто не зможе нарікати моделі на відсутність стилю і копіювання ідей. LS460 – сама індивідуальність.

 

Нагадаємо, концепція Lexus, іменована L-finesse, припускає, що в автомобілі все повинно бути ідеально. Треба віддати належне виробнику: використовуючи в рамках L-finesse безкомпромісні технології, він примудряється тримати компромісні (враховуючи якість продукту) ціни. Однак повернемося до LS460. Чи справді новий седан Lexus згідно фірмової концепції не має вад?

 

Модель підросла (плюс 15 мм в довжину, 45 мм в ширину, 45 мм в колісній базі), проте завдяки полегшеному силуету помітити це неможливо. Кузов машини грає плавними сполученнями, пластика така, що здається, ніби LS460, навіть стоячи на місці, мчить вперед.

 

Японці з величезною увагою поставилися до опрацювання деталей кузова. Наприклад, хромована окантовка вікон цільна – без стиків! Причому відшліфований хром вручну – тому й блиск у нього такий ніжний. Передні фари теж обведені хромом, розсіювачі оптики з полікарбонату знову ж оброблені людською рукою. Лакофарбове покриття ідеальне – тут застосовувався метод подвійної ручної поліровки.

 

Виробник заявляє, що у Lexus LS460 найнижчий рівень шумів і вібрацій в класі, а також найвища жорсткість на кручення – на 30% вище, ніж у третього покоління. Очевидніше інше – якість збірки. Зазори між кузовними панелями мінімальні. А ще дивує заявлений коефіцієнт лобового опору – всього 0,26.

 

Відкриваю важкі двері, трохи пріхлопивать її, далі працює доводчик. Потрапляю у царство дерева, шкіри, відмінного пластика і прекрасної музики. Lexus LS460 може запропонувати найякіснішу аудіосистему в класі (в якості додаткового обладнання). Називається Mark Levinson Reference Surround. 19 динаміків видають звук потужністю 450 Вт

 

Втім, навіть штатні 10 колонок здатні порадувати меломана. Якщо звук прибрати, в салоні запанує тиша. Навіть якщо ви несете по шосе з пристойною швидкістю, можна розмовляти пошепки. Щоб почути мотор, доводиться напружувати слух – соковитий баритон вловлюється тільки на високих оборотах. Переконатися у видатному якості шумоізоляції можна, відкривши вікно, – в нього тут же увірветься какофонія звуків великого міста. Контраст разючий.

 

Глобальна система клімат-контролю оперативно реагує на зміни температури, пов’язані з посадкою людей у ​​салон, – інфрачервоний датчик, розташований в стелі, відстежує її коливання в шести зонах, включаючи чотири пасажирські. Найпростіший приклад: якщо ви сіли в LS460 з морозу, потік теплого повітря у вашій зоні відразу посилиться. Ззаду зігрієтеся швидше – там в стелі є додаткові сопла обдування.

 

Усередині LS460 затишно, інтер’єр виконаний в спокійному класичному стилі. Висока центральна консоль і віконна лінія захищають від суєти зовнішнього світу. До матеріалів обробки причепитися не можна, так само як і до якості збірки. Зазори між деталями зменшені у порівнянні з попередником більш ніж наполовину і в деяких випадках складають всього 0,5 мм. Електроприводи є скрізь, де тільки можна. Всі сидіння з вентиляцією, а ось функцію масажу запропонує тільки длиннобазная версія.

 

Високий клас машини підтверджується в салоні знову ж дрібницями. Наприклад, всі електромотори працюють з однаковою гучністю і, більше того, в одній тональності; кришки відсіків і порожнин відкриваються з однією швидкістю і однаково м’яко. Підсвічування ділянок салонного простору включається послідовно і тільки в потрібний момент. А клавіші і перемикачі на центральній консолі мають різну зворотний зв’язок, самі тугі – кнопки систем безпеки руху.

 

Ергономіка водійського місця питань не викликала – все під рукою, ніяких складнощів при першому знайомстві з машиною не виникає. До того ж монітор мультимедійної системи забезпечений функцією touch screen, що істотно спрощує спілкування з нею. За декількома шарами шумо-і віброізоляції трудиться новий 4,6-літровий V8, осередок високих технологій (треба сказати, подібне осередок в LS460 зустрічається повсюдно). Потужність мотора на 35% вище, ніж у попередника, а обертовий момент – на 10-30% у всьому діапазоні роботи. Блок циліндрів відлив з алюмінієвого сплаву, распредвали порожнисті. Застосована система зміни фаз газорозподілу на впуску і випуску Dual VVT-I; що цікаво, привід у неї – електричний. Ще цікавіше влаштований впорскування палива D-4S. На кожен циліндр доводиться по дві форсунки, одна – в камері згоряння, інша – у впускному каналі. Таким чином, в моторі поєднуються достоїнства безпосереднього і розподіленого уприскування, звідси краща еластичність і паливна економічність. На холостому ходу використовується тільки безпосереднє уприскування. При роботі на низьких і середніх оборотах працюють обидві форсунки. А якщо мотор викручується «в дзвін», задіюється лише безпосереднє уприскування, що сприяє більш повному згорянню палива і забезпечує додаткове охолодження циліндрів.

 

Двигун працює плавно, розкручується миттєво і повідомляє машині гідне прискорення. Звичайно, тут варто подякувати і восьмиступінчасту (плюс задня передача) АКПП. Стільки ступенів немає більше ні в одного автомата, яким оснащують сьогодні легкові автомобілі. При цьому коробка порівнянна за розмірами з шестиступінчастою АКПП LS попереднього покоління, найважче на 10%, але здатна переварювати крутний момент на 22% більше.

 

Діє «автомат» бездоганно. Перемикається без поштовхів і затримок в будь-яких режимах. Передавальні числа зближені, тому тяги досить завжди. Якщо треба ще, варто лише трохи втопити педаль акселератора – АКПП блискавично опуститься на пару ступенів вниз і піде хвилюючий розгін. А ще «автомат» вміє непомітно для водія включати «нейтраль» при зупинці – навіть якщо селектор знаходиться в положенні Drive.

 

Виробник стверджує, що швидкість перемикань в порівнянні з попереднім LS зросла на 41% і становить 0,35 секунди. А якщо порівняти не з минулим поколінням моделі, а зі справжніми конкурентами? Тут Lexus LS460 теж попереду. Ні 7G-tronic від Mercedes-Benz, ні звичайні шестиступінчасті «автомати» Audi і BMW не можуть похвалитися настільки класною роботою. До речі, 8-ступінчасту схему можна вважати злободенною. Про намір випустити таку АКПП недавно оголосила компанія ZF, і її «автомат» потім обов’язково візьмуть на озброєння багато автовиробників.

 

За кермом LS460 відпочиваєш. Пневматична підвіска, забезпечена амортизаторами з регульованою жорсткістю (AVS) і можливістю зміни положення кузова, чудово відпрацьовує будь-який профіль дороги. Якщо виставити підвіску в комфортний режим, машина розслабиться, реакції стануть менш прозорими. Їдеш, наче на повітряній подушці. Проте це абсолютно не хвилює пасажирів другого ряду, для них головне – комфорт.

 

При перемиканні в спортивний режим жорсткості в підвісці не виявиться. Просто в цілому поведінка машини стане більш чітким і зібраним. Підвіска чудово гасить крени великого кузова. Так, при проходженні повороту в спортивному режимі різниця в жорсткості зовнішніх і внутрішніх амортизаторів збільшується на 20%. На LS460 можна атакувати повороти і отримувати від таких бойових дій велике задоволення. На ходу цей седан-велетень зіставимо з породистим купе класу Gran Turismo, нічого спільного з «диваном на колесах». Новий LS460 все виконує на «відмінно» – і спортивні вправи, і представницькі функції. Динаміка вражає. З місця до 100 км / год машина прискорюється за 5,7 секунди. З 80 до 120 км / год – всього за 4,7 секунди. А чверть милі проходить за 13,8 секунди – вселяє повагу показник.

 

У рульовому управлінні застосована схема із змінним передавальним відношенням. Це подальший розвиток ідеї, яка дебютувала на седані GS. На малій швидкості бублик від упору до упору зробить 2,5 обороту, а якщо ви розігналися на трасі, то цей показник може вирости до 3,6. На відміну від системи Active Steering, запропонованої BMW, схема Lexus діє непомітно для водія. Якщо сидить за кермом не знає, що передавальне відношення постійно змінюється, йому це і в голову не прийде.

 

Всі системи Lexus LS460, відповідальні за рух автомобіля, підпорядковані одній – VDIM. Її не можна відключити. VDIM працює кермом на малі градуси, контролює тягу, пригальмовує колеса. Її дія непомітно. І якщо ви не поставите навмисно седан в складну ситуацію, то, швидше за все, і не відчуєте, що VDIM стежить за вами.

 

Lexus LS460 максимально розвантажує водія. Автомобіль підлаштується під нього, прочитає бажання, стане комфортним або динамічним, підігріє або охолодить. Електронні системи, якими напханий LS460, працюють в цілковитій згоді один з одним і при підтримці дизайнерських рішень створюють середовище, максимально дружню для людини. За це і боролися.